Server tabanlı olacağına göre orjinal oyun olmadan, online oynamak mümkün olmayacak. PES4'teki gibi IP to IP desteği yokmuş. :(
Orjinal almayı düşünüyorum, Türkiye'de nerden alabilirim, ne zaman gelir kimbilir.. Buraya gelince de fiyat iyice kazık oluyor. Amazon.com'dan mı getirtsem acaba.. :(