sefillik ya bu almanlarda amma sabırsız. fifada pes te dayanamayıp vaktinden önce çıkartıyorlar sonra böle milleti delirtiyorlar. sabırsız millet.:)
Battousai Orjinal Mesajı Yazan: Sakin1NR Dortmund'daki Saturn Magazasindan Hı sen Almanya'damısın önceden desene :p:p İyi hadi bol eğlenceler aldığında bizi de unutma ha :D
sefillik http://www.nforce.nl/index.php?switchto=nfos&menu=sections§ionid=2 çıktıı yardım ortalığı şimdii
Battousai oleyyy allahh süperr beyler oyunu çeken varmı varsa özelden yda msnden :) çok teşekkürlerimi sunarım walla :)