Arkadaşlar şimdi hakkaten gs nin o yıllarda Avrupada almış olduğu başarıyı kimsenin gözardı etmemesi gerekiyor.Haksızlık yapmamak gerekir helal olsun.Her zaman Avrupanın zengin kulüplerinin almasına alıştığımız o kupaları Bi TÜRK takımının Türkiyeye getirmesi bi fenerbahçeli olarak beni de gururlandırdı.Sonuçta ertesi gün Avrupada TÜRKLERİN ZAFERİ diye anıldı.İnşaallah en kısa zamanda böle başarıları bize tekrardan tattırırlar HANGİ TAKIM olursa olsun.Valla arkadaşlar bilmiyorum ama benim için Türklük bi adım öne geçiyor yaw nedendir bilmem.Heralde zaman zaman bize yapılan haksızlıkları falan vs. içime sindiremiyorum.Büyüklük konusuna gelince; kim TR de başka bi takımı kendi takımından büyük gördüki? 4 BÜYÜKLER ifadesi çok sağlam :) bırakın kalsın.