**Güldürmeyin allah aşkına...Başarıymış, başarınızı sevsinler... Galatasaray 5 yıl atyapıdan futbolcu yetiştirip satsın, olağanüstü maçlarla Avrupalı devleri dize getirsin, Fener ise yabancı oyuncu üstüne yabancı oyuncu alsın, sonra kendi lehine verilen sürekli hakem hatalarıyla TSL'de 2 sene şampiyon olsun... Başaryıa bak be... FB'nin Galatasarayı sportif alanda geçmesi için çoooook yıllar geçmesi lazım... Tamam olabilir Fener daha zengin olabilir, iyi bir stadı olabilir... Ve milyonlarca para farkı var kadro arasında, bi de sportif açıya bakalım sadece aramız 3 puan farkı var TSL'de... Bizim kadromuz bu kadar az parayla, kötü bir stadda, medya baskısıyla iyi işler başarmış... Neresinde FB'nin başarısı, neresinde..!**