Elensar77 Eğer bu seferde çıkmazsa 512 ye ADSL binasını basacam. :) Yalnız söle bise var 512-1024-2048 bu gidecek gibi gözüküyo,ne diyosunuz :)
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: orcuncetin Eğer bu seferde çıkmazsa 512 ye ADSL binasını basacam. :) Yalnız söle bise var 512-1024-2048 bu gidecek gibi gözüküyo,ne diyosunuz :) İnşallah gider hemde çabucak 1 yıl sonra 1024 2 yıl sonra 2048 falan :)
skywalker10 Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas 'mininum internet 512 olacak lafını başlığı açan üye kendi yazmış,açıklama yazan sitelerde böyle bir ifade yok'.dediğim doğrudur,merak etme. hayır haberi aldığım kaynaktada böyle yazıyodu. Ya öyle iş olmaz, kotalılar 512 olup da normaller 256'da kalırsa ne anlamı olur! Hepsi 512 olucak bence
Nowitzki 41 Orjinal Mesajı Yazan: kayasin86 256 kullananlara bi iyilik yapıp hiç fark almadan 512 yapıyorlar... 512 kullananların başı kel değil ya...biri yer biri bakar kıyamet bundan kopar... onlara da mutlaka bi iyilik yapmaları gerekir diye düşünüyorum... tamam işte 512 lerin fiyatında indirim olcak yani büyük ihtimalle; kotalı 512: 29 ytl kotasız 512:49 ytl olcak al sana iyilik işte...:sly:
Burakreis Orjinal Mesajı Yazan: Nowitzki 41 tamam işte 512 lerin fiyatında indirim olcak yani büyük ihtimalle; kotalı 512: 29 ytl kotasız 512:49 ytl olcak al sana iyilik işte...:sly: böle iilik olcaksa olmaz olsun
mertkan_41 yaaaaa bu haber ciddiyse var yaaaaaaa bişey demiyorum artıkkkkkkk..... beyler hayırlısı.................. insallah doğrudur!!!
cracks Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 doğruluğu kesinleşti mi haberin ? bakanın ağzından sölendi...
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: cracks bakanın ağzından sölendi... bakan ne diyor biliyomusun,bizim bakan 29 29 29 29 milyon diyip duruyor,başka bişey dediği yok,istediğimiz şeyi söylemiyor bir türlü,kıvırıyor.
Pentagram_15 Aynen bende aynı fikirdeyim, sürekli bir 29 muhabbeti var. Sadece kotalılar artarsa (ki telekomun parasal menfaatine ve hatların kaldırma gücüne en uygunu bu yöntem) hiç şaşırmayacağım. Yada bize de (256 Kotasız) sizinkiler 512 oldu ama 9GB kotalı derlerse hemen Adsl modem kutusuna kaldırdığım Dial-Up modemimi elime alırım.