Spiker olayını değerlendiren herkes canlı maç performansına göre yorum yapmış.Bu saydığınız kişiler kayıt yapılan, belirli bir boyuta sığdırılabilecek ses dosyalarını bence canlı maç gibi sunamazlar.Hasan Mustan bence televizyonda canlı maç anlatsa o saydığınız kişilerin çoğundan iyi sunar.Hasanın seslerinin arasında gelen o yabancı spikerin seslerini duymuyor musunuz?Heyecansız, sesi az, çok kötü.Bence Pesi bu kadar güzel kılan bir faktör de Hasan' ın spikerliğidir.Kendisine tekrar teşekkür ediyoruz.Bizim Ercanın ve melihin sesleri bu ses dosyalarına sığmaz.