firatoktar Sizce PES 5 de profesyonel bir Türk spiker olsa kim olsun isterdiniz. Aklıma ilk gelenler Ercan Taner, Melih Şendil, İlker Yasin, Melih Gümüşbıçak, Cem Yılmaz, Öztürk Pekin...
Shevchenko **Bırak abi İlker Yasin'i ya adamın doğru dürüst anlattığı bi maç yok ilk Ercan Taner olmazsa Melih Şendil**
Black Cat YAW İŞTE NE DİYİM BEN..:D .ALLA ALLA...KEŞKE OLSA TABİ ARKADAŞLAR..AMA HAYAL ÖTESİ BİR DURUM BU...:D EHÜEHH..MECBURSUNUZ İŞTE....BENİM SESİMLE OYNUCANIZ OYUNU....OHHHHHH..CANIMA DEEESİN...:D
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: Black Cat YAW İŞTE NE DİYİM BEN..:D .ALLA ALLA...KEŞKE OLSA TABİ ARKADAŞLAR..AMA HAYAL ÖTESİ BİR DURUM BU...:D EHÜEHH..MECBURSUNUZ İŞTE....BENİM SESİMLE OYNUCANIZ OYUNU....OHHHHHH..CANIMA DEEESİN...:D Herhalde abi ya... Millet konuşuyo işte :D O yazdığınız spikerlerden hangisi bizim için böle bi işe girer? Bi düşünün beyler...Ha olsa nasıl olurdu derseniz manyak ötesi bi durum olurdu ;) Öle bi durum olma ihtimali olursada ilk tercihim Okay Karacan olur...Spiker konusunda NTV spikerlerinin üstüne adam tanımam!
Battousai Murat Kosova ''İşte Premier Lig bu!'' desin yeter :D Ama tabiki Ercan Taner'in yeri ayrı...
firatoktar Black Cat senin yaptıgını bilmiyordum. gercekten ben cok basarılı buldum.Bu sayede seni tanımış oldum çalışman için teeşekkür ederim. Öte yandan profesyonel bir Türk spiker o kadar da uzakta degil diye düşünüyorum.
Hasansas1905 hasan mustanın sesi gayet bşarılı bence.İlker yasin de spiker mi derim ben uyuz adam yaa
murry Turkiye' nin bir numaralı Mac spikerinin Ercan Taner oldugunu herkes biliyor ama Melih Şendil Ve Murat Kosova' yı unutmamak lazım bu üçünden baskası yalandır arkadaslar....ama en uygun Benje Ercan Taner diorum.....bu Üçlü diger spor spikerleri gibi Sallama degil en son bilgilerle donanmıs ve en dogru sekilde Mac anlatan ve anlatırkende buyuk keyif veren kişilerdir...Katılacagınızı umuyorum... Bende gelecekte onlar gibi olmak için ugrasıyorum..
firatoktar cogunluk gibi bende Ercan Taner i tercih ederdim. kendine has bir tarzı var çünkü ayrıca çok güzel "KLAS" diyor (: "Nowitzki 41" açıkçası bir çabamız var ancak şu an bir şey söylemek için erken. Öncelikle kimin tercih edileceğini öğrenmek istedim.
Nowitzki 41 **firatoktar ben de bi arkdaşla böle bi şey yapmayı düşünüyoz ondan sordum :) istersen güçlerimizi birleştirelim msne gel bi konuşalım...**
Eagle_Claw Ercan Taner gerçektende çok ii maç anlatıo hele o taçç demesi fln cok hecanlandırıo izleyenleri ayrıca yanında junior fatih terim(hikmet hoca) olunca süper oluo :p :D