ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: Pizarro doğumdan hemen sonra yeni bir çocuk yapmayı daha düşündüğünü söyledi. devam devam boş durmak yok :D :D :D
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: wrod-o bugün halı saha maçı yaptık..Yendik..çok iyi oynadım. :confused: hehehe :)
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: wrod-o bugün halı saha maçı yaptık..Yendik..çok iyi oynadım. Ne alaka??? Bu arada kadında azmış be :D :D :D :p :p :p
_Freestyler Onlar bizim nacizane g.doğu.anadolu'muza insinler 40-45 çocuklu aileleri görünce BBC'e çıkarırlar şaşkınlıktan