Pizarro http://haber.mynet.com/detail_news/?mainPage=1&which=center&ref=haberHome&id=X1129199027781&date=13Ekim2005 ABD'nin Arkansas eyaletinde yaşayan 39 yaşındaki bir kadın 16. çocuğunu dünyaya getirdi. Dünyaya getirdiği 16. bebeğe Johannah Faith ismini koyan Michelle Duggar isimli kadın, doğumdan hemen sonra yeni bir çocuk yapmayı daha düşündüğünü söyledi. Yaklaşık 3,4 kg ağırlıkta doğan bebek Johannah Faith'in eski bir eyalet temsilcisi olan 40 yaşındaki babası Jim Bob Duggar, bebek ve annenin sağlığının iyi olduğunu açıkladı.
Nouzer **İşte bunlar yüzünden işsizlik işte bunlar yüzünden kalkınamamak işte Türkiye olarak bunlar yüzünden bu haldeyiz :(**
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: Nouzer İşte bunlar yüzünden işsizlik işte bunlar yüzünden kalkınamamak işte Türkiye olarak bunlar yüzünden bu haldeyiz :( dikkatli oku istersen olay türkiyede geçmiyo :D
tolgajk Orjinal Mesajı Yazan: Nouzer İşte bunlar yüzünden işsizlik işte bunlar yüzünden kalkınamamak işte Türkiye olarak bunlar yüzünden bu haldeyiz :( E ABD de olmuş ve abd kalkınmış bi ülke nası o0luyo bu iş:p
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: Nouzer İşte bunlar yüzünden işsizlik işte bunlar yüzünden kalkınamamak işte Türkiye olarak bunlar yüzünden bu haldeyiz :( zuhauhau:Dolm bunlar Türk deil:p
*{Bå®ô$_1905}* Valla herhalde Guinness'e girmek için yapıyor ya da birileriyle iddiaya girdi , başka bişey olamaz... O kadar acıya nasıl katlanıyor acaba? Bazıları 2 kereden sonra pes ediyorlar ama maşallah bu kadın iradeliymiş :)
Fanatik55 ne azmış karı be :D:D:D:D:D:D:D :p:p:p oldu olcak 18 çocuk dogursunda ;) futbol takımı kurar maçlara 11 as futbolcu 6 yedekle çıkar , kendisi teknik D. kocasıda kulup başkanı olur :D:D:D:D:D:D:D
Pizarro **yaaa ben bunları 5-10 sene sonra düşünemiyorum hele kadın 80 yaşına gelinceee püüüüü torunlarının torunları fln onların torunlarııı görür walla :D**