Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry
seninle aynı düşüncedeyim gerçek futbolda budur zaten her attığın pas yerini bulacaksa her çektiğin şut kaleye girecekse ne anladım bundan. ben arkadaşlarımla WE9 da taktik savaşı veriyorum çünkü yediğin bir golün telafisi olmayabiliyor futbol sadece oynamakla olmuyor düşünmekte gerekiyor. her yaptığın şey olumlu olmuyor bazen tersine tutmayabiliyor bunlarda ne kadar futbol yeteneğin olduğunu gösteriyor WE9 bence tam bir futbol simulation u tam bir futbol şöleni PES5 inde aynı olmasını diliyorum
Ben dilemekle kalmıyor konamiye yalvarıyorum!:D