Orjinal Mesajı Yazan: crmu1907
5te oynadım 6yı açmadım ama baya zor ara pas olayı özelliğini biraz kaybetmiş ve uzaktan çook zor şut atılıyıo.Bence uzaktan şutlar o oyunun neşesi.
Asıl arapaslar bu oyunda orjinal özelliğini kazanmış!(bence etkisi şimdi bile fazla).pes4 te neydi öyle her arapası yerini bulur,defansta dört adamınız varken(ve rakibin tek forveti markaj altındayken)mükemmel! bir arapasla(nasıl geçiyosa!?!) kaleciyle karşı karşıya kalınırdı.Arapası atılacağını farkedip adamımı özellikle hazır tuttğum halde ben topa koşarken,çok saçma bi şekilde adamım topa yaklaşamıyodu ve top sanki kutsal bir el tarafından yönetiliyormuş gibi atılan adama ulaşıyordu(sonra kaleciyle karşı karşıyasın işte)Sırf bu saçma sapan arapasları yüzünden pes4'ü hiçbir zaman pes3 kadar sevemedim.Uzaktan şut olayına gelince;oyunda uzaktan mükemmel şutlar atılıyo ve şutlar çok gerçekçi gidiyor,insana inanılmaz zevk veriyor(pes4'te ki topun balonumsu gidişinden eser yok yani). "oyun çok zor","arapası geçmiyo","adamlar yavaş dönüyo","adam geçmek çok zor" gibi yorumları pes severlere hiç yakıştıramıyorum!!!Bırakın bu oyunun FİFA'dan farkı olsun!Ben topu aldğım zaman 5kişiyi çalımlamak iİSTEMİYORUM,defanstan aldığım topu rakip kaleye 2 saniyede ulaştırmak İSTEMİYORUM!,attığım her pasın yerini bulmasını İSTEMİYORUM! Bırakında biraz futbolu,futbol gibi oynayalım!PES serisinin bu kadar tutmasının asıl nedeninin OYUNDAKİ GERÇEKÇİLİK unutmayalım.