Orjinal Mesajı Yazan: black wings
Peki avrupa sampıyonu Yunanıstan ın lıgı neden yok demek ıs sadece orjınal oyunlar ıle olmuyor daha once bır yazımda ayrıntıları ıle yazdım nedenlerı ve yapılması gerekenlerı
ya arkadaşım illaha inatlaşıcaz diye haklı cıkıcaz diye bilip bilmeden vıdı vıdı ediyosonuz burda. Bulgaristan,Türkiye ,Yunanistan,Romanya,kacak oyunların en yaygın olduğu ülkeler .. tabiki olmıyacak ligimiz. anca bir 2 takımlarını koyarlar oyuna onlarda lütfen
adamlar bu oyunu tek bir amac için yapıyolar bu da para gerisi yalan Kapiş:D