güzel bir mail ama adamların sana vericeği cevab taşu olamlı bence
sevgili dostumuz bu saydınız ülkelerde bu oyunu oynuyanların yarısından fazlası orjinal oyun oynuyor ve korsan mümkün olduğundan fazla yassak türkiyede ise yüzde 5'i bile gecmes onun için liginizin bizce hiç bir önemi yok siz önce bize kazandırına sizinde liginiz olur ..tabii bu zor ya neyse
Sonuc olarak türkiye ligi kolay koaly olmaz bir daha bu fifa serilerinde bir kere denemiş adamlar yine aynı satamamışlar oyunu o yüzden para kazandıklarana yönelik yapıyorlar oyunu bu da hakları şahsen ea sports bir türk şirketi olsa ve bende pazarlama müdürü olsam, Macar ligini,koyar türk ligini koymam benim için diğer pazarın getirisi var onun için türk ligi hayellerini bırakalım en azından avrupa biriliğine girip onların şartlarına uyup korsanı tercih etmeyinceye kadar;)
yani bırak binleri 70 milyon mail atsak umurlarında olmaz cünkü biz pazar değiliz onların gözünde oyunda oaln tüm ligler ise bu oyunun pazar tercihi bu kadar basit..gerisi yalan ve aksi düşünülemez.. şigin ne kadar büyük olduğunun önemi yok ...