ben maçı syerettim 90 dakika fener hem çok iyi oyndı hem de maçı kazanmayı hakketti ...
beyler lütfen kimse kimseye çamur atmasın hakemlerle maç kazanıyosunuz diye ...
ayrıca aynı şeyi bizim sölememiz gerekio gs - kayseri maçının uztma dakikası ( 4 ) dakika verildi ben maçı 90 dakika izledim en fazla 2 dakika verilirdi gol atılmıştır o ayrı. gole lafım yok. yani diyeceğim biz dersek deriz hakemelerle kazandınız diye siz sakın laf etmeyin
NOT: Kendi şahsi görüşüm bu lig böle devam eder , GS - FB derbisine yiğitler çıkar ve maçı kazanan büyük ihtimalle şampiyonluğu alır bjk ve ts artık çok zor