Bu maçta bize yapılan faulleri hakem vermedi.Ama bazıları bunları görmez.Bir Fenerbahçeli olarak söylüyorum ki:"Anelkanın pozisyonu penaltı değildi".Yalnız Anelkaya Kayserispor ve Konyaspor maçlarında yapılan bariz penaltıları kimse gündeme getirmedi.Geçen sene son dakikalarda golller attığımız için bazı kendini bilmezler:"Fenerbahçe yine maçı satın aldı" gibi teoriler ürettiler.Ama şimdi son dakikalarda Gs gol atıyor.Kimse sesini çıkarıyor mu?Tabi ki hayır.Çünkü Gslılar'ın hepsi birer melektir.
Saygıdeğer ve değerli Fenerbahçeli arkadaşlarım:
Lütfen Gslılar ve Bjklılar'ın oyununa gelmeyelim.Onların seviyelerine düşmeyelim ki her geçen gün büyüyen şanımız büyümeye devam etsin.
Saygılarımla