S n i p e r Valla ne diyeyim yorum sizin :D :D :D http://img389.imageshack.us/img389/3029/grnt0014we.jpg
aLeX_ThE20 Orjinal Mesajı Yazan: skywalker10 Hangi tarafın içerisi olduğu belli değil ama Dikkat ettiysen dışarıda kapı kolu olmaz yani zil içeride
Hasansas1905 yaa bunlar espri olsun die yapmışlardır sanmıyorum ,böle bişi yaa bu kadar geri zekalıımı bu insanlar
CANARY 54 bence de ya karadeniz insanı çok matrak bu bilerek yapılan bi davranıştır sırf muziplik olsun diye yoksa adam bu kadar saf mı ya!!!!
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: M®.Bean™ bu trabzonlular süper zeka valla :D :D :D genel konuşmayalım istersen bende trabzonda yaşıyorum birde nerde olduğu hakkında bilginiz var mı :D :D merak ettim belki bakarım :p :D