arkadaslar 1.resim = Hakemler gercek haytada hata yapiyorlar :D:D olabilir bende de oldu...:D..ama yani GERCEK SAHA LARDA GÖRÜYORUZ HEP BÖYLE HATA OLUYO... :D:D:D:D
2.resim = cok oluyosa hakemi kapat..:D:D..bende hic olmadi...
3. resim = cok fazla oluyosa ozaman ekran kartindan dir...ben oyunu haftalardir oyniyorum daha hic olmadi..