Aynen ya bende daha hiç FIFA'da böle hatalarla karşılaşmadım. Bu arada yan hakemler ve orta hakem sadece görüntü başka hiçbişey yapmıyolar. Ben daha hiçbir yan hakemin ofsaytta bayrak kaldırdığını görmedim. Bir de FIFA'da futbolcular herşeye itiraz ediyolar ama ofsaytlara ses çıkarmıyolar. Ofsayt düdüğü çaldıktan sonra topa vurulabiliyor. Madem öle topa vurunca hakem kart verse. Uff yoruldum yazmaktan. Ama döktüm içimdeki nefreti :D