ilk askım eski mahalleden bi kızdı..cok tatlıydı ve 6. sınıfın yaz tatilinde cıkmaya baslamıstık.ilginc bişi gibi geliodu o zamanlar..yan yana apartmanlarda otururduk..ama her gün ikimizde dısarı cıkmamıza ragmen ara ara onla konusurdum. nedense ikimizde cıktıgımızı baskalarına sölememiştik ve bilmelerini istemiyorduk.bugün olmus hala o günleri düsününce nie kimseye sölemedigimi anlıyamıyorum...:)
Elini tutmaya cesaret edemezdim bi türlü...zaten 2 aylık cıkma süremizde sadece bi kac kez tutmusumdur elini :) Niye cesaret edemedigimi de bi türlü anlıyamıyorum :)
bu arada gecen gün eski arkadasları görmeye mahallleye gittigimde onuda gördüm.. Bi arabadan **nişanlısıyla beraber EL ELE indi :) O kadar garibime gitti ki... benim ilk askım liseyi bitirmiş zengin(mahalledekiler öyle dedi ben onların yalancısıyım:) )** birini bulmus ve evleniyor.. İlk gördügümde cok garibime gitmişti ama simdi düsününce cok gülüyorum :):) biz elini tutamıyorduk elin oglu gelmiş kzı anasından babasından istemişte evlenecek... :)
son askıma gelince inşallah en kısa zamanda adını buraya yazarım ;)