Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm
bir de ben bu arada bir şey sormak istiyorum valla hep aklıma takılır. Şimdi kızla çıkıyorsunuz eeee... ne oluyor yani. Arkadaş arasında en yüksek kademeye mi ulaşıoruz :) ya da başın göğe mi eriyor :) valla bu kadar kızla çıktım ama bunu bir türlü çözemedim gitti :D
varya tam benlik bi soru alllaaah anlatayım hemen bak; ;)
şimdi bi kızı beğenion bu beğenme olayı tamamen hormanlarla ilgilidir bi prob .yok dimi :) ?
mesela o çıkacağın kızla bi arkdaşlıgın varsa bu arkdaşlığı daha özele indirebilion ama arkdaş diil direk çıkma teklifi ediosan daha güsel .Ç ünkü hiç tanımadıgın bi kızı tanıoooon :eek: ( :) ) eğer az bi özelliği senle tutuyorsa bu ilişki gidio tutmuosa bitio :) . nyse işte böle böle en az 1,5 ay kızı tanıon tecrübe kazanıon fln filn işte. daha sonra böle arkdaşlarının yanına takılmasını hiç sewmion, neden mi ? söleim :): Çünkü artk herşeyi paylaştınııız daha sonra birbirinizi tanıdınız artk iş nereye gelio ... ? beraber başbaşa dakikalar geçirmeye ;) (fazla ileri gitmek gibi diil haa :D ) İŞTE BU olay seni hayata bağlıo daha sonra ilişkiniz hala büyüyo ve artk olay aileye gidio bi güsel tanışıonuz ... ve bu olaylar sewdiğin kişi ile yapıon, sewgi yoksa ztn zewk falan alamazsın ....
İşte çıkmak BUDUR !!!!!! eğer çıkmasaydın ( tabi bu kelime banada salakca gelio ben genelde çıktığım diilde sewgilim olarak hitab ederim :) nyse ) o kişi ile bu dediklerimi hayatta yapamazdın, çünkü birbirinizi ya sewiosunuz ya da baya bi hoşlanıosunuzdur ( bu da aşktır ztn ; ) ayrıca bunun artıları olarak( bana göre diğil tabi bu ) arkdaşlarına hava falan atarsın ;) ççıktığım sewdiğim öptüğüm el ele tutuştuğum biri var die :) yani anlatabilceklerim bunlar tabi ne kadar okudunuz bilinmez :)