Orjinal Mesajı Yazan: Crim€
Acıkcası kötü olmus bütün formayı secip boyamıssın fazla urasmamıssın ve logolar kötü ayrıca renk de yakısmamıs.
yanlis demissin ... secip boyuyamamis :D
hem abisi o 90 yazan yer nicin ? oraya numara gelecek niye yazdin 90 felan ?
logolar felanda kotu kisaca bu formaya 100%5 verilir bence :(