ozanmertuzer Arkadaşlar. burada ilk yaptığım formaları toplamak isterim. çok yanlışlıklarım oldu. ama benim sizden istediim bunları bana söyleyerek yanlışlarımı anlamam ve düzeltmem i sağlamamdır. Formaların sponsorlarını karışık yaptım. Kafama göre. Eleştirilerinizi bekliyorum.
ozanmertuzer avea logosunu küçülttüm(kendime göre). hala büyükse/küçükse söylerseniz ii olur. ve başka büyük logo var mı? ya da yanlış bi yer? BU arada dosyaları jpeg olarak kaydetmemin nedeni bmp olunca fazla yer kaplaması ve yüklenmesinin uzun sürmesidir...
CrimE Formalarının tek iyi yanı renkleri tutturman olmuş. Diğer konularda kendini baya geliştirmen gerekiyo özellikle de logolar.
ozanmertuzer bu formaları çok kısa bi sürede yaptım. sırf burda sizinle paylaşmak için. o yüzden kötü olabilir. ama her yorum için çok teşekkürler. birazdan bjk forması yapıcam
ozanmertuzer saol VENOM... bjk için de bişeyler yazabilir msin.. kötü/iyi farketmez. önemli olan hatalarımı görebilmem
Venom çok basit olmuş bjk cola turka yazısı çok kötü... bjk amblemi çok büyük şorttaki nike amblemini boydan küçült biras
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: ozanmertuzer bu formaları çok kısa bi sürede yaptım. sırf burda sizinle paylaşmak için. o yüzden kötü olabilir. ama her yorum için çok teşekkürler. birazdan bjk forması yapıcam Sırf bizimle paylaşmak için forma yapıyosan hiç yapma daha iyi.
ZoRo Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Bizimle paylaşmak için forma yapıyosan hiç yapma daha iyi. ne alaka yani ??????? --------------------------------------------------------------- formalar daha calisman gerek logo vs vs cok garip gozukuyor :(