pc_kopat53 arkadaşlar ben we turka2 var mac oynatıp bittikten sonra kaydett iptal var kaydeti tıklayıncan üzerine mi diyo evet tıklıyorum ama kaydetmiyor. LÜTFEN SİZDEN YARDIM BEKLİYORUM
иoи-ρasaяaи eft aykut ındırmessehn yukleyemseıhn hepsını tam ındırjehn sehnden yyuklerken hepsını ıstıjek 1tanesı bıle olmassa olmazz
nebiros selam arkadaşlar we turka 2.0 patchini yükledim bütün dosyaları aynen kopyaladığım için oyun açılmamakta...anladığım kadarıyla oyunun açılması için orjinal pes4.exe dosyasını bulmam gerekio fakat benim elimde cd şuanda yok.internetten indirebileceğim bi yer var mı veya bana gönderebilecek olan bi arkadaş var mı acaba???
nouma11 we turka2.0 indirdim yükledim ama oyunda açılmıyo ve ayrıca önceden yüklediğim bi ek paket vardı o ek paket açılıyo
nouma11 Bende WE TURKA 3.0 YÜKLEDİM ama ORDA BENİ OKU DİYE Bİ DOSYA VAR ORDA O_TEXT.AFS İMPORTLA DİYO BENDE ONU İMPORTLADIM VE OYUN AÇILMIYO ŞİMDİ NAAPMAM GEKİYO NOOLUR BANA Bİ YARDIM EDİN _AZRAİL_ SENİN MSN ADRESİNİ ALABİLİRMİYİM
veysi17 we turka 3.0 ı indirdim.fakat içindeki dosyaları import ederken hata çıkıyo.lütfen biri yardım etsin...
utkuo Beyler nedir bu virüs ? ''Win32.Parite.b'' we Turka 2.0 komple virüslü ? temizlenmiyorda. temiz dosyaları nerden bulabiliriz ?