Ya alla rızası için diom birinizden biriniz şu istedigiimi yaparmısınız ?
Geçen gün pes4 ün WE Turka yamasını indirdim. Oyunun bütün dosyalarını içeriyor bildiginiz gibi. Sorunum ise maalesef oyun elimde yok vede buralarda bulamıyorum. Oyunu oynayabilmem içinde setup dosyaları gerekiyo:( Ama dedim ya oyunun cd leri elimde yok:( .Olan birileri varsa bunu çözebiliriz. Nasıl mı?
1. İlk cd' nin içindeki "program files" ve "directx8.1" klasörleri HARİÇ diger geri kalan bütün dosyaları kopyalayın.
2. Masaüstüne yeni dosya açarak bu kopyaladıklarınızı yapıştırın.
3. Yeni klasör dahada küçülsün die bide rar'layın. ( en fazla 5-6 mb ark.lar)
4. En önemliside bu ...Lütfen biriniz şu işleri hallettikten sonra rapidshare'e bu rarlı dosyayı upload layabilir mi? Uzun diil zaten boyutuda. Download linkinide unutmassanız sevinirim:)
Eğer yaparsanız çoook ama çoook sevinecem. Teşekkürler....