Orjinal Mesajı Yazan: zombi
Arkadaşlar PES 5 çıktı yanlız ps2 pc değil.Arkadaşta muhtemelen ps2'den bahsediyor.Bir kişiyi yalan söylemekle suçlamadan önce bir kere daha düşünmenizde fayda var!!! Nitekimde pc'ye çıktı türünden bir ifade'de kullanmamış :sly:
bencede zombi arkadaşımız doğru diyor mubarek ramazan ayına girerken kimsenin günahlarını içinize cekmeyiniz.adam pc dememiş yargısız infaz yapmadan evvel biraz düşünelim.nasıl bir toplum olduk allahım kimsenin ufacık bir acığını veya eksikliğini yakalamayalım tepesine çöküp mahvedene kadar uğraşıyoruz.yazık gerçekten nereye gidiyoruz biz ne olduk demek için düşünmeye bile vaktimiz kalmamış :mad: