Orjinal Mesajı Yazan: zombi
Herkes sürekli int. bağlanma şansı bulamıyor :cool:
yaw adamı mı savunuyon yaptığı hatalı işte derdini tam anlatmamış yazdıklarında
ps2 ye mi pc ye mi çıkmış ne dediği anlaşılmıo
hergün çıktı diye birileri topic açcaksa işimiz var
bu arada arkadaş yalan sölüyo demiyorum büyük ihtimal ps2den bahsedio :rolleyes: