hamachi denedik izlenimler..
1.Paylaştımda bulunan dosyalarınızı kapatın(evde 2-3 pc yoksa eğer kötü niyetli kullanıcılar için önlem)
2.İlk oynamaya yönelik fena sayılmaz..pingler hemen hemen aynı ama direct ip daha iyi..
3.Powerbar'lar bir değil biraz daha yavaş doluyor hamachi'de..
4.Turnuvalarda hamachi'de yapılabilir tek sorun (bkz. ilk şık)
editle birlikte gelen not:beyler cafe oyuncularınadır kesinlikle hamachi kullanarak oyun oynamayın..