Orjinal Mesajı Yazan: SoMB
Arkadaşlar bu programda IP yazmaya gerek falan yok.Networkten de oynayabilirsiniz internet kafede olduğu gibi..
somb yavrum benim,takip ediyoruz seni ailecek.Fifada herkesi yenmişsin.
Nickinide değiştirmişsin sanırım o yüzden tanıyamadım ilk başta,sonra söylediler.
tqshapenball türünde bir nickin vardı seni karıştırmıyorsam.karıştırıyorsamda pardon,o finaldeki diğer herif olabilir.