bende valla BELES emule den indiryordum 1 gb kalmisdi bir link buldum ve cook hizli 5 saate indirdim...:D:D:):)
valla TR de olsam yinede 5 - 10 YTL verip alirdim ama almanyada ne yaziki yok korsan orjinal var ve 60 €uro en ucuzu 50 €uro...cok para o kadar para vermem..:)