MateJa bende 10 ytl verdim bi aralar cd başına 2.5 ytl veriyoduk. sonra 1 ytl ye kadar düştü. artık dükkanlarda tezgah altı satmaya başladı oyunları eskisi gibi camda kocaman fifa 2005 geldi yazısını göremiyoduk şimdi yine 2 ytl'ye çıkardılar mecburen 10 ytl bayıldık. 6x2=12 . o kadarda olsun artık dimi
pilot_falcon en pahallı ben aldım galiba....dvd 12 ytl... ankara zafer çarşısından....neyse gayet güzel çalışıyor...maltepeden kıllanarak almaktansa güvendiğim yerden alırım...
serdar27 Orjinal Mesajı Yazan: sefillik beleş netten çektim:) link.warsa.bizede.wersene...bizde.indirelim
enginsahin Internet sagolsun, yarim saat'in icinde 3,5 Gigabyte'i aninda bilgisayarima indirdim :D :D :D
chos3n Bu arada 5 Milyona Aldığım Tek Cd Dvd :D İstanbul GaziosmanPaşa'dan.. Muzzy arkadaşımız saolsun :)