Orjinal Mesajı Yazan: wake_up55
Arkadaşlar size maç esnasında karşılaştığınız numaralardan söz etmek istiyorum. Bildiğiniz gibi 4 tane farklı taktik kombinasyonu var, buna ilaveten 5 tuşuna bastığınızda çıkan bir ok işareti var. Şimdi bunları size sırayla açıklamaya çalışacağım:
Öncelikle 2'den (CA=Counter Attack) bahsedeyim: Arkadaşlar oyun esnasında 2 tuşuna basarsanız, takım oyununuz otomatikman defansif olarak oynuyor. rakip takım üzerinize iyice geldiği zaman, forvetleriniz boş alanlara doğru koşular yapmaya çalışarak kendilerine pozisyon yaratıyorlar. Bu esnada isavetli bir pas atarsanız tehlikeli olabilirsiniz.
4 tuşu: bu taktiğin en önemli özelliği, orta saha ve kanat organizasyonu ile hareket etmeniz. Bu tektikte oynarken orta sahadaki futbolcu için kanatlara adamlar kaçacaktır, eğer top kanat adamındaysa, bu defa orta saha oyuncuları kendilerine (ceza sahasına girmeden) boş alanlar yaratarak pas atmanızı kolaylaştıracaktır.
6 tuşu: Bu tuş bildiğimiz wing play tuşu yani uzun toplarla sonuca gitme. bu taktiği rakibiniz çok güçlü ve devamlı üzerinize geliyorsa kullanın çok işinize yarayacaktır. Bu durumda rakip savunması az adamla kalacak ve uzun topla forvetinizin topla buluşma yüzdesi artacaktır.
8 tuşu: En zevkli ve etkili kombinasyon budur arkadaşlar. Özellikle atağa kalktığınızda bu tuşa basarsanız. Orta saha dahil olmak üzere özellikle forvetler rakip sahada çoğalacaktır ve etkili pozisyonlar yaratacaklardır. Örneğin forvetleriniz markajdaysa bu taktikle diğer adamlarınız boşa çıkacaktır. Çok etkili tavsiye ederim.
Şimdi gelelim şu 5 tuşuna arkadaşlar bu tuş takımı ani atağa çıkarmaya ve geri çekmeye yarıyor. 5 tuşuna basarsanız müthiş bir pres ile rakip alanda tüm hatlarınızla hücum edersiniz. Yanlız defansınızda açıklar oluyor ona göre.... 5 tuşuna bir daha basarsanız bu defada toplu halde defansa çekilirsiniz forvetiniz daha orta sahanın gerisine kadar gelip top çıkarmaya başlar.
Evet arkadaşlar şimdilik anlatacaklarım bu kadar umarım yardımım dokunur.