Orjinal Mesajı Yazan: OZGUROR
Benim de her maç sonu param hep eksilerde...ve sonunda kovuldum.bu oyuncu satma işini de yapamadım nerden yapılıyor?Transfer sezonunun başlaması gerekiyomu oyuncu satmak için?Bilen arkadaşlar açıklarsa iyi olur.
herhalde baska yerlerde anlatilmistir, ama yine de sooleyeyim. oyuncu satmak icin, transfer central'dan club player list'e giriyosun oradan sag alttaki tusla satmak istediiniz oyuncunun status'u deistiriyosun. (for sale, for loan gibi) sonra onundeki maci yapip zamani geciriyosun, bana hep yaptigim ilk mactan hemen sonra teklif geliyo, teklifi/teklifleri accept diyip kabul ediyosun ve eger kadron 18 kisiden fazlaysa satiyosun, yoksa satamayacagina dair bi msj geliyo.
baska bisey daha, eger negotitator staffi upgrade ederseniz, bi seferde yapabileceginiz teklif sayisi katlanarak artiyo.
ispanya ligini az once actim, baslamanizla transfer sezonu acilmis oluyo, agustosun 3'uncu haftasindan flan basladi oyun. yani bastan oyuncu satabilirsiniz sanirim.
yani toparlamak gerekirse, butce problemleri icin yapilabilecekler:
1- cok iyi ounculara sahip olmayan bi takim secip hafta sonunda aldiginiz paranin oyuncularin salary'sinden fazla olmasini saglayabilirsiniz.
2- eger ekside gidiyosa, 18 kisilik kadrodan fazla olmak sartiyla, takimda gerekmeyen ve salary'si yuksek oyunculari elden cikarirsiniz. hem budget'inizi de boylece yukseltmis olursunuz. eger takiminiz 18 kisiye dustuyse, ucuz bi fiyata ise yaramaz adamlar alip kadrodaki oyuncu sayisini arttirir, yuksek salary'li yedeklerinizi satarbilirsiniz.
3- takimin iyi gitmesinin saalayip bilet fiyatlarini high'da tutabilirsiniz. eger birikmis paraniz varsa(kupa flan kazanarak, ya da sponsorun imzada verdigi parayi kullanarak, ya da oyuncu satarak biriktirdiginiz) office'den staff upgrades'e gelip stadium manageri upgrde eder ve bilet gelirlerini arttirirsiniz.
4.oyuncularin kontrtlarini yenileyip mevcut halinden asagi dusurebilirsiniz belki. belki diyorum cunku az once denedim ve birine dusurmeyi kabul ettirebildim, ayrica bununda bir bedeli var herseyin olduu gibi:)
ha bi sey daha, bilenler bilir eger loyality bonus yuksek bi sponsor secerseniz bi sonraki sezonda yine ayni sponsoru secmeniz yarariniza olur, cunku loyality bonus baglilik, sadakat bonusu demek, msla bana 47000 cr. verdi ayni adami sectiimden dolayi.
biraz uzun oldu gibi ama umarim yardimci olur.