yaw tepki alcaamı biliyorum ama dayanamicam yaw.. böyle ebleklikler fifada her zaman vardı, başından beri bi takım bugların olduğu bir oyundu ve hala var görülüyorki. winning eleven serisi var arkadaşlar, pes denen bi oyun var. gerçek futbol oyunu o. fifanın snapshotlarına baktığımda bile midem bulanıyo. level atlayın artık gidin bilgisayaranıza harcadığınız parayla bi ps2 alın veya ps2 cafelere gidin 40 yaşında adamların bile winning oynadığınızı görüceksiniz. yok kurulum hatası, yok ekran kartı sorunu, yok gol olmayan gol oldu, zart hatası, zort hatasıyla uğraşmazsınız, winningle gerçek futbol zevkini yaşarsınız...