Forumumuzun üyelerinden Last_BLow ban'lı olduğu için bana bir SS yolladı, bunu forum ile paylaşmak istediğini iletti. Bende ilk defa Fifa forumlarına girdiğimden nereye cevap yazacağımı bilmedim yeni konu açtım:D Umarım doğru olanı yapmışımdır. Neyse. Konuya gelince. Alltaki resimdede göreceğiniz gibi bariz bir şekilde auta çıkan topu hakem gol olarak yorumlamış.
