Orjinal Mesajı Yazan: halido1234
Ya beyLr hçç hewesLenmeyn turkiyede fifa çoooooooooookkkkkkk yaygın oLabiLr hakLısınz ynLz fifnn bundan haberi yk cnku oyunu aLnLrn sdce %5 i orjinaL aLıo adamLar nie çıkartsn ki???* ama bakın ben şuna KESİNLİKLE EMİNİM eger turkiyede fifa oynayan herkes ORJİNAL aLrsa ne TSL oyunun turkçesini çıkartırLar BEN BUNA KESİİİİİNNNNNNNNNN EMİNİM ;)
evet kesinlikle ya kopya yada netten cekiliyor alanlarin ciddi ciddi %5'i en fazla %10'u orjinal aliyor tanidigim orjinal fifa alan sadece 4-5 kisi var turkiye'de almanya'da hollanda'da ve isvicre'de yasayan turklerin hemen hemen hepsinde orjinal var..neden diye soracak olursaniz play online ve esl'de oynamak icin..en belirgin ornegi esl'ye eslfifa.turkey ligi kurulsun diyoruz adamlar bize diyorlar en az 100tane oyuncu olmasi lazim turkiye'de 75 milyon veripte alabilecek adamlar cok fazla, alamiyacak adamda cok fazla yani %50 oranla en azindan scn'de bulunanlarin %25'i alsa 250tane orjinal fifa eder bu(en sallama ornekti)..yani siz yirtiniyorsunuzda resmi olarak turkiye ligi diye abi bende olsam bende koymam...sonucta adamlar sizin zevkinize yapsa guney afrika'da da fifaci var misir'da da var...kore ligi neden aliniyor en belirgin ornegini soyliyim kore'de fifa cok yaygin orjinal alan oyuncu sayisi cok fazla,clan - teamler(yani grup olarak yapilan ligler ve 1on1 ligler)var yaa televizyona cikiyorlar SuperLeague diye lig kuruyorlar national olarak oyun oynuyorlar ve mac basinda hani tv'de maclardan once degerlendirme yaparlar ayni o sekilde degerlendirmeler yapiliyor..Demek istedigim abi lig'den medet ummayin yaa allaskina ben lig'i gectim bari turkce menu yapsalar oyuna...