scn Foruma bakamadım
evet arkadaşlar bilmiyorum fifa nın formuna göz attınız mı ama ben baktım oyunu daha yüklemedim internetten indiriorum 65 part ve her par 51.2 mb olmak üzere neyse
forumda 81 sayfalık bir yer var tesadüfen dedim buraya girim girdim ve oyunu daha elime almama rağmen
-ALİ SAMİ YENN!!! die konular açmışlar demişlerki onlar cehennem die çağırıyor
-GALATASARAY!!! tabi herkes galatasarayı bildiği için :D galatasaray var ama Turkish super league nerde demişler
-ea oyunu yaparken lütfen bi dikkatli yap felan gibi
-biz galatasaray ,fenerbahce,besiktas, trabzonsporlu fifa 06 istiyoruz
gibilerinden sizin görüşleriniz!!!!