shadow43 arkadaşlar oyunu aldım az evvel.kurulumunuda yaptım aynen söylendiğini gibi.ama oyun açılırken hata veriyo.bu problem nedendir acaba.arkadaşların verdiği linkten crackleri de indirip mount image yaptım ama işe yaramıyor.çözen varsa bi yardım lütfen.
eswebrez ya denilenmleri tamamen yaptım ama yine nba 2006 resmi geldikten sonra bi hata veriyo hata şöyle: *CD/DVD emulation software has been detected.Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game.*
shadow43 bende aynı problemden muzdariptim çözüldü allah razı olsun.şimdi bu bölümün ilk sayfasında verilen linkten 5.4mb lık mds dosyasını indir . daemon programında oluşturduğun sanal sürücüye sadece bu dosyayı mount image yap.oyunu masaüstündeki nba2006 kısayolundan çalıştır.
eswebrez ark. nba 06 bütün bu soylediklerinizden sonra cd siz calısırmı su anda 5,4 mb lık dosyayı indirdim oyun kurulu ama 2.cd elimde degil deamon la o dosyayı acıyom yine üstte yazdıgım hatayı veriyo Arkadaslar bu size son sorum eger yine olmazsa cd yi kırcam walla bu oyun yüzünden delircem sonunda.
shadow43 o indirdiğin 5.4 mb dosya olduktan sonra 2.cd ye gerek yok.onu veriyosun mount image le sanal sürücüye.masaüstündeki nba2006 kısayolundan oyunu çalıştırabilirsin.
Alikevicius ya ne zor bu yaaaaaa Peki alchol %120 lede yapabilirmiyiz bunu. Yani indirdiğimiz dosyayı mount edebilirmiyiz. gıcık oldum bu dameon tools mudur nedir.
Alikevicius Yine olmadı yaaaa ne nalet bişeymiş bu ya . oruç oruç sövdürcek kendine bu oyun. sinir oldum valla. İndirdim yine olmadı
musty Orjinal Mesajı Yazan: eswebrez ark. nba 06 bütün bu soylediklerinizden sonra cd siz calısırmı su anda 5,4 mb lık dosyayı indirdim oyun kurulu ama 2.cd elimde degil deamon la o dosyayı acıyom yine üstte yazdıgım hatayı veriyo Arkadaslar bu size son sorum eger yine olmazsa cd yi kırcam walla bu oyun yüzünden delircem sonunda. http://rapidshare.de/files/6150798/Virtual_Cd_Hide.rar.html bunu indir çalıştır saatin orda bunun işareti çıkcak sonra ona sağ tıkla "hide all virtual drives" gibi bişe olması lazım ona tıkla sonra oyunu çalıştır
eswebrez ark sorunu buldum bende clone cd kuruluydu o yuzden acmiyomus eger kurulu olanlar varsa onu silip denesinler kesin cikar
CarlosSantana ya oyunun en beğenmedim tarafı bu yükleme işiydi yok daemon tools yok cart curt uzun sürdü uğraştırdı yani daha kolay yapmaları lazım insanlar oynamak için alıyor çile çekmek için değil :D ama neyse çözdükten sonra rahat
hagopcan bende de daemon var , daemon kullandığında crack de gerekmiyo onu da biliyorum. Silent Hill vb. 50 tane oyunumu daemon kullanarak açıyorum. Ama Nba 06 netten indirdim , 2. cd yi de mount yaptım , ne oldu söleyim. Nba beyaz ekranı çıkıyo , sonra atıyo. Ama klasik ekran kartı vs. problemi diil. Daha sonra tekrar denedim bu sefer hiçbişey olmuyo. Forumda denilen 5.4 mb lık crack i de indirdim. Onu da mount yaptık yine değişen bişey yok. Bendeki nba06.exe dosyası 10.1 mb , çalıştırabilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa cok sevinirim.
immortalll Ben 5.4 mb lık dosyayı mount ediyorum daha sonra bilgisayar restartlanıyor neden sizce bu sorun neden olabilir bilen var mı?
savaspehlivan08 arkadaşlar,oyunun cd sini aldım.1.cd de daemon tools ve nba_cd1 diye iki dosya var.daemon tools dosyasını kurup bilgisayar yeniden başladığında saatin yanındaki işareti sağ tıklatıp mount image yaparak cd nin içindeki nba_cd1 dosyasını aç komutunu verdim ama plase wait yazısından sonra hiçbir şey çıkmadı,aynı işlemi çoğu kez yapmama rağmen değişen hiçbirşey olmadı.yardım ederseniz sevinirim
Alikevicius Orjinal Mesajı Yazan: hagopcan bende de daemon var , daemon kullandığında crack de gerekmiyo onu da biliyorum. Silent Hill vb. 50 tane oyunumu daemon kullanarak açıyorum. Ama Nba 06 netten indirdim , 2. cd yi de mount yaptım , ne oldu söleyim. Nba beyaz ekranı çıkıyo , sonra atıyo. Ama klasik ekran kartı vs. problemi diil. Daha sonra tekrar denedim bu sefer hiçbişey olmuyo. Forumda denilen 5.4 mb lık crack i de indirdim. Onu da mount yaptık yine değişen bişey yok. Bendeki nba06.exe dosyası 10.1 mb , çalıştırabilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa cok sevinirim. Eğer alchol varsa makinende olmuyo dameonla. Alchol ü kaldırıp dene
tmac48 oyunu açmayanlar kesin çözüm bende achilles48tr@hotmail.com oyunla ilgili bütün problemlerinizi çözeyim baana yazın cracki yolliyim msn den.ama karşılında bi maç atarım yazın bana ..................................................
savaspehlivan08 arkadaşlar oyunu kuramıyorum.kurulum yapabilmek için winrar programımı gerekiyor,cevap yazarsanız sevinirim