arkadaşlar açıklıorumm
1. ve 2. cd yi normal bir şekilde kuruosunuz
daha sonra 2. cd nin i,çinde crack klasoru var
orddan deamon tools u kuruosunuz(kesin rest. atın makineye )
daha sonra nba2006crack.mir şeklinde bi dosya olması lzm
onu kolay bulabilceğiniz bir klasore atın daha sonra
resimde gorulduu gibi

yıldırım işaretine tıklıoz ve daha sonra
driveno media nın üzerine gelioz ve bi şey daha açılıo ordan MOUNT İMAGE dioruz
onada tıkladıktan sonra nba2006crack.mir i nereye attıysanız oraya geliosunuz ve o dosyayı buluosunuz ok dedikten sonra masaüstündeki nba2006 a tıklaıosunuz ve AÇIOSUNUNZ :)
arkadaşlar bi şey daha oğrendim ki,mi cd ler de crack klasorü yoq mus olursa bu gece ben onu upload edip linki verjem eğer upload edecek arkadaşlar varsa bana haber versin bosu bosuna ayrıyetten bende upload etmiim