gbaran Orjinal Mesajı Yazan: zaferkarakas Kardeş biz CD lerinde bişey var demiyoruz kiii. CD lerinden bende çok memnunum ben bütün CDlerimi ondan alırım. Niyetimizde bişey yok diğer sayfalarıda incelersen herkes Fifa 2006 bulabileceği yerler arıyor. Burasıda bir paylaşım sitesi. Bizde bilgilerimizi paylaşıyoruz. LÜTFEN... :mad: :mad: Dostum üstüne alınma bu ortaya atılmış bi laf :mad: :confused: :mad: Bu nedir böle herkes patlama hazır bomba gibi bişey söyliyince hepsi patlıyor iii walla biz bişey yazmıyalım bu forma...a.q.
MyX Orjinal Mesajı Yazan: gbaran Dostum üstüne alınma bu ortaya atılmış bi laf :mad: :confused: :mad: Bu nedir böle herkes patlama hazır bomba gibi bişey söyliyince hepsi patlıyor iii walla biz bişey yazmıyalım bu forma...a.q. Orjinal Mesajı Yazan: gbaran Böle teşir ediyorsunuz kötü niyetli herifler şikayet etse ne yapcaksınız... Sende bize Teşir ediyorsunuz - Kötü niyetli herifler falan diyon bizi kötülüyosun. :mad: :mad: :mad:
gbaran Orjinal Mesajı Yazan: zaferkarakas Sende bize Teşir ediyorsunuz - Kötü niyetli herifler falan diyon bizi kötülüyosun. :mad: :mad: :mad: Simdi bişey söyliycem yine yanlış anlıycan Böle insanlar var sağdan soldan satanların yerini öğrenip sikayet ediyo sırf zevk için manyaklar... Kapito!!! :hihi:
SiNBaD_ Arkadaşlar burası bir tartışma formu değil başka yerlerde tartırşın Ayrıca orjinal dvd satan bir yer var mı?
skywalker10 Unirom'a geç gelir herşey. Bi de pahalı orda Sağol yarın gidip bi bakiim şu Umut Center'a. Hala demosuyla oynuyorum. :(
gbaran Dostum orjinal istemişsin ondan sonra umut center'a bakıyım demişsin... 1.Dvd si umut abi'de yok! 2.Orjinal Yok! 3.6 CD olarak var ben kurdum hiçbi problem yok.. 4.Orjinali arıyorsan D&R bi bak derim...
MyX Orjinal Mesajı Yazan: skywalker10 Unirom'a geç gelir herşey. Bi de pahalı orda Sağol yarın gidip bi bakiim şu Umut Center'a. Hala demosuyla oynuyorum. :( Evet ben cumartesi günü almadan önce dükkanlara sorarak gidiyordum. Üniroma Cumartesi gelmemişti Pazartesi (Dün) gelecek dediler ve 6 CD 21YTL orda.
salvador Beyler Bende aldım isterseniz aldığım yeri paylaşayım! Işıklar caddesinin arka sokağındaki karakolun hemen ustunde Lisa Cafe var!! Ordan Alabilirsiniz Ben tek DVD şeklinde aldım!Kesinlikle bi sorunla karşılaşmazsınız!Herkese iyi eglenceler!!! :D
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Başlık öldürdü beni :D Wallahi benide :D :D sanki oyun değilde başka bişey tutuklu bulundu gibi benim anlamadığım bişey var eskiden oyunlar 2 cd'di bazıları 3'tü şimdi 6 cd'yemi çıktı bana bi açıklayın yüklediğinizde oyunun boyutu ne kadar oluyo :confused:
UniGambit Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Wallahi benide :D :D sanki oyun değilde başka bişey tutuklu bulundu gibi benim anlamadığım bişey var eskiden oyunlar 2 cd'di bazıları 3'tü şimdi 6 cd'yemi çıktı bana bi açıklayın yüklediğinizde oyunun boyutu ne kadar oluyo :confused: dostum 6 cd olmasının sebebi dvd den riplenmesi bildiğim kadarıyla orjinal olarak cd versiyonu yok
skywalker10 Ya beyler kurulumunun anlaşılabilir bi açıklamasını yapar mısınız Biraz önce aldım oyunu kuramadım