MyX **Antalya'da 15.30 civarların da aldım. Yeri Güllükte Koç Bankın yanındaki sokaktan giriyorsunuz. Hemen solda ki CDci. Adıda Umut CD Center (ama emin değilim adına bakmadım).** :mad: Bu bir reklam değildir. :mad:
m0K0k0 baba biraz düzgün tarif edermisin ben gezeyim oraları tam tarif et babacan ayrıca kaça aldın ve cd çalışıyormu hemen cevap yaz alimm
eseryalin ben az sonra gidecem biliyorum orayı evet UMUT CENTER ama cd ye talep çok siparişleri alıyorlar şimdilik ben kemerden aradım telefonla ayırttım...
m0K0k0 baba nasıl kurdun anlatsana bende aldım umut cd den ama cd mir fifa fln yazıyor nasıl kurdun bana anlatırmısın
m0K0k0 zaten oraya baktım bişi anlamadım ama şimdi yapıyorum galiba 1. cd yi taktım sonra öbür dosyayı istedi 2. cd yi taktım öle öle 4. cd deyim şu an sen kurdunmu oyunu
m0K0k0 baba oyunun cd tarafı bitti install yapıyorum şuan %45 te yüklüyorum inşallah bir yamuk olmazz oyunu açınca haber veririm
m0K0k0 baba kaput(bitti) oyunu yükledim ve hiçbir sorun yokkk taş gibi imanıma hade eywallah yüklemesi kolaymış yaw
10UR Gittim aldım. Pzt. Üniroma da geliyormuş ama orjinal gelmiomuş daha. Orjinali bekleyemeyecem gelince alırım artık o da kafam eserse:) Ama çok yavaş bu extract olayı nedense. Sizde de böylemi? DVD'si yokmu bunun bu arada.
MyX Orjinal Mesajı Yazan: 10UR Gittim aldım. Pzt. Üniroma da geliyormuş ama orjinal gelmiomuş daha. Orjinali bekleyemeyecem gelince alırım artık o da kafam eserse:) Ama çok yavaş bu extract olayı nedense. Sizde de böylemi? DVD'si yokmu bunun bu arada. 10UR kurdunmu. Kurduysan bi online yapalım. :sly:
gbaran Ben umut abiyi tanırım sattığı cdlerde yanlış yoktur... Böle teşir ediyorsunuz kötü niyetli herifler şikayet etse ne yapcaksınız... Herneyse size kolay gelsin!!!
MyX Kardeş biz CD lerinde bişey var demiyoruz kiii. CD lerinden bende çok memnunum ben bütün CDlerimi ondan alırım. Niyetimizde bişey yok diğer sayfalarıda incelersen herkes Fifa 2006 bulabileceği yerler arıyor. Burasıda bir paylaşım sitesi. Bizde bilgilerimizi paylaşıyoruz. LÜTFEN... :mad: :mad: