Orjinal Mesajı Yazan: 'yani gercek futbol oyununu kim ilk önce cikartmis EA sonrada Konami diye bi köccük fabrika acmislar her sene ayni oyun sadece formalar ve kadrolar degisiyo herhalde:D
Konami fabrika açmış aynı şeyleri üretiyo diyosun hee. Anlamış değilim, peki nasıl oluyo ben yıllardan beri bir PES ve WE oyuncusuyken her çıkan yeni oyunda , oyuna alışmak için uzun süre harcıyorum. Nasıl oluyorda hiç bir oyundaki yapabildiklerimi diğer oyunda yapamıyorum ve yapoabilmek için farklı yollar uygulamak zorunda kalıyorum. Sen Fifa'ya oyun bile diyosan ayıptır. Abartısız söylüyorum , Ddünyanın en kötü 3 oyunu hangisidir diye sorsalar ,ilk sıra Fifa'nındır. Sen kendini kandırdığının farkında bile değilsin. Her şutunuz güzel gidiyo , kaleciler her topta müthiç kurtarışlar ,yapıyo her pasınız çalımınız oluyoo, oooh fifa süper oldu. O kadar anlıyosanız futboldan alın PES'te şov yapın rakibinize de görelim yeteneğinizi.
İkinci konuya gelecek olursak, hiç bir oyun daha eski diye daha iyi olamaz. O mantıkla düşünürsek yandık. Hiç bir yeni firma oyun üretmesin , o zaman sürekli eskilere bıraksınlar madem eskiler daha iyi oyunlar üretiyosa.. EA madem o kadar güçlüydü ne diye en iyi savaş oyunlarının dağıtımcısı olamadı.(Unutmaki EA aypımcı bir firma değildir sadece dağıtıcıdır. Konami ise her iki işi biden yapar.) Konaminin ürettiği oyunları üretmeyi akıl bile edemez ea, ancak akıl edenlere para verip oyunu dağıtır.
Son olarak fifa'yı hala futbol oyunu sananlara şunu söylemek istiyorum. PES3 pclere geldiğinde LEVEL dergisinde incelemede şöyle bir ifade kullanılmıştı.
"Biz yıllardır futbol diye Fifa'yı oynuyorduk. Onu kral sanmıştık , çok iyi olduğunu düşünüyorduk ama PES3'ü gördükten sonra anladık ki yanılmışız. Fifa yıllardan bizi kandırmış. Aslında Fifa futbol değilmiş...." gibi şeyler söylüyordu. Yazı da şöyle bitiyordu "Fifa mı ? O da ne ? :) " işte böyle arkadaşlar. Objektif olun. Siz PES'e her nedense kinle nefretle yaklaşıyosunuz. Fifa rezaletini görmezden geliyorsunuz ve biz bunu anlayamıyoruz. Artık şunu anlayın KRAL PES'tir bu adamlar 95 senesinden beri bu işin içindeler. Her platformda her konuda fifayı bitirdiler.Konami yapımcılarından birinin sözüyle son vermek istiyorum " 2 sene sonra oyun dünyasında tartışmaları sonra erdirecek bir oyun yapmayı planlıyoruz" :D:D Tartışmaya bile gerek yok aslında hala ama. Eminim ki PES o noktalara geldiğinde bile siz hala buralardan hakaretler edeceksiniz..