Fathbuilder v2 kullandım, oyundan atma sorunlarımdan kurtuldum. Sizde deneyin. Fathbuilder v2. (reklam gibi oldu :D :D :D )
Bende hangi yamayı kurarsam kurayım oyundan atıyodu. Ama fathbuilder v2 kullanıyorum ve bikaç yama kurulu olmasına rağmen oyundan atmıo.
Aslında bunun sebebi EA'nın official patch'i de olabilir. Ama muhtemelen fathbuilder. :cool: