CHaSsSo kardes o senin yaptigin fenerbahce formasinda bende sirtnumaralari siyah renk, gördügüm kadariyla sendeki beyaz. simdi diyorumki nasil bende sirtnumaralari beyaz yapabilirim ?
Recep61 ya arkadaşlar başka paketlerde yapabilir misiniz? :D mesela yeni aksesuar, krampon, takım vs. :D
MyX Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil evet arkadaşlar beklediğim fatbhbuilder çıktı bu akşam hemen deniyeceğim yamalarda büyük bir ihtimalle sorunlar ortadan kalkacaktır Evet sonuç ne. Fatbhbuilder çözüm oldumu? KitRaptor 1.0 da çıktı. Onda bir sorun varmı?
pharoah1907 Şu an için sorun çıkarmadı. Fath builder Kit raptor ile birlikte ve diğer dosyalarla gayet başarılı. Ben 30 a yakın maç yaptım. Hiç bir problem olmadı...
MateJa yok yok kesinlikle sorun çözüldü valla drogbayı bile oyuna soktum atmadı (önceden hep atıyodu)
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil nasıl yani ya bende çözüm olmadı builder :confused: hadi ya ben forma , pankart , reklam panosu herşeyi yüklüyom ama atmıyo eskisi gibi yani builder çözdü sorunu , kitraptorun yanında gelen builder
Gökhan nobre sağol haber için ben bunu görmemiştim şimdi bir denerim olursa yamalara tekrar başlayalım :p
Gökhan fatbhbuilder çıktıktan sonra FB GS update yamasını tekrar gözden geçirdim ve şuan sorunsuz bir şekilde çalşıyor diğer linkleride yeniledim aşağıdaki linktende indirebilirsiniz Size iyi eğlenceler http://files.filefront.com/Fifa06GSFB_update_patchrar/;4247474;;/fileinfo.html
pman_714 ya bişi sorcam ben bu fathbuilder 2 yi indirdim de bunu Fifa 2006 nın içine kurucam dimi?? bide nasıl kullanıcam?? :confused:
pisiko_18 Gsarrafgil bey ben fifa2006 oyundan atıyor ne yapmalıım acaba sizede zahmet verik ama kusura bakamayın .
pman_714 Orjinal Mesajı Yazan: pman_714 ya bişi sorcam ben bu fathbuilder 2 yi indirdim de bunu Fifa 2006 nın içine kurucam dimi?? bide nasıl kullanıcam?? :confused: ee cvp yokmu :confused:
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: pman_714 ee cvp yokmu :confused: fatbhbuilder dataları düzenlemeye yarar yani şimdilik sizin için bir anlamı yok ama benim yaptığım ball yamalarında kullanabilirsiniz eğer oyundan atan arkadaşlar varsa