Orjinal Mesajı Yazan: 10UR
Bu stadı yapabilirm belki ben. Edit yaparak ama baya benzer buna. Yanlız staddaki reklamların ne olduğu gibi detayları burda paylaşmak lazım. Bunları açarsak bu stad yapılır.



Onur Stadtaki bildiğim reklam panoları bunlar bunlardan yararlanabilirsin umarım özellikle 2.resimde bazı kısımları kesmen gerekecek sanırım :)
Stad yapımı hakkında pozitif cevap vermen beni de sevindirdi.Stad hakkında biraz daha fazla resim bulayım dedim.Umarım işine yarar ;) :







