gsarrafgil ilgine teşekkürler, maddelere kimse ilgi göstermediğine göre demekki kimsenin ihtiyacı yok sanırım, gs üçüncü formayı tsl ye uyumlu hale getirdim, fb kaleciyi ona bakarak ilave ettim, hatta fb alternatif formayı da ilave ettim, yalnız fb alternatfi formanın minikiti bi türlü yapamadım, yaptım fakat menüde göstermiyor, birtek fb 3 ncü forma minikitini yapabilirmisin (şu platin forma, lacivert renkli) tabi tsl uyumlu olursa...
şükrü saraçoğlunun snow patche uyumlu halini de bekliyorum.