kreon1207 İzmir-ksk de ksk sinemasının altındaki pasajda hem cd,hem de dvd olarak bulabilirsiniz.cd:10,dvd:8 ytl..
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: DIEMASTER bu arada Forum Polisligi yapmanın manası yok,Kabak tadı vermeyelim gereksiz laflardan foruma derim ben... Hayda şimdide forum polisimi olduk bunuda nerden çıkardın.Uyarmak şuçsa bşi demiyorum artık
canlica ya arkadaşlar biras yapıcı olun lütfen..kimsenin huzurunu bozmayon forumn oyunların herşeyin zevkini çıkarın arkadaşlar..
JustRelax DVD 8 YTL ETAP PC HALICILAR CADDESİ / YOKUŞTAN AŞŞAĞI İNİNCE SAĞ TARAFTA / MARS SANAL OYUNLAR'IN KARŞISI / ---FATİH---
serdar27 eywallah kardeşlerim bende bugün aldım.. zor bi pazarlıktan sora anca 8 e indirebildim 12 ytl den :D:D
balli79 beyler ben 1 cd koyduğumda f diye bir dwd sürücüsü cıktı ne yapayım .oyunu yükleyemedim .yardımcı olursanız memnun olrum
muzzy..! Anlatıma iyi bakarsan anlarsın ;) Bu arada hakkaten DVD 8 YTL bile fazla işte sömürüyorlar bizi.. 1 YTL bile olmayan medyalara yazıp yazıp DVD ayağı 8 YTL ye satıyorlar...