oyunun kopya olarak dvd si bazı yerlerde mevcut ist de, ancak orjinal olarak daha gelmedi ekim gelicek diye biliyorum D&R daki tanıdıklardan aldıgım bilgi bu en azından :)
bu arada Forum Polisligi yapmanın manası yok,Kabak tadı vermeyelim gereksiz laflardan foruma derim ben...