we15 beyler bende oynamak istiyorum ne zeman oynamak isterseniz ben her zaman bilgisayar başındayım we15_@hotmail.com
Z3U5 SELAM ARKADAŞLAR BENDE HER ZAMAN FİFAYA VARIM İSTEDİĞİNİZ ZAMAN KAPIŞIRIZ AYRICA BAYA Bİ FİFACI OLMUŞ Bİ TURNUVA DÜZENLESEK ÇOK İİ OLUR MSNİM sdemir85@hotmail.com