duskgrief Ya iddalı diilim ama online oynamak çok isterim. Ayrıca fifa 06' yı diğer fifalara nazaran çok beğendim. En azından grafiksel açıdan daha gelişmiş.
pisiko_18 06 herzaman oynay biliriz.. Bana göre hava hoş oyun Pazar günü elime geçer.. ve pazartesi saat 19 gibi oynamak isteyen arkaşlar buyurun!!! pisiko_18@hotmail.com
pisiko_18 selam arkdaşlar hadin 06 oynamak isteyenler gelsin herkesin msn si kapalı niye böyle yapıyorsunuz.. işte gel dik buyurun oyuna pisiko_18@hotmail.com her zaman her yerde 06 oynamak isteyenler için
pisiko_18 selam arkdaşlar hadin 06 oynamak isteyenler gelsin herkesin msn si kapalı niye böyle yapıyorsunuz.. işte gel dik buyurun oyuna pisiko_18@hotmail.com her zaman her yerde 06 oynamak isteyenler için
KalkVeSavas kimse oynamıyor ya,sabahtan akşama kadar uğraşıyorum. ugur620@hotmail.com host olabilmekteyim,hamachi gerekmez. iyi oyuncu lazım
XII Beyler Sahibinden Kullanılmış Bakımlı b fifa kullanıcısı :D host olamıom yanlız eğer yinede istrseniz XII_arman@hotmail.com
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: XII Beyler Sahibinden Kullanılmış Bakımlı b fifa kullanıcısı :D host olamıom yanlız eğer yinede istrseniz XII_arman@hotmail.com bu adamın rakibi olmak istemezdim,her maçta en az 3-4 tane atıyor :)
XII Beyler daha öğrenecz yaw :D bu arada ortaya gzl bi fikir attım isternz okuyun http://www.soccercenter.net/forum/showthread.php?p=645519#post645519
pepe arkadaşlar biri bana hotmail üzerinden online nasıl oynanacağını anlatırsa çok byük sevaba girecek
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: pepe arkadaşlar biri bana hotmail üzerinden online nasıl oynanacağını anlatırsa çok byük sevaba girecek Oy-na-ya-maz-sın.Hotmail üzeri ne . Forumda, hamaciyle ilgili yazı var onu oku.
baron ya bu hamachi de Fifa06 dolmuş bende yenisini kurdum isteyen gelsin Network Name: **Fifa06Turk** Network Password **1453**