mucisk robinha ogreneceksin her zaman her yerde en büyük fener cts akşamı yaptıgın terbiyesizligi unutmadım bu alemde tek kral gfb
armankabadayi arkadaslar acıl olarak nasıl onlıne oynıcamızı bılen var mı yardımcı olabılırmısınız simdiden tessekurler
MetiNouma Valla Arkadaslar benimle mac yapmak isteyen herkez lütfen bana MSN de ulassin MSN adressim imzamda yaziyor...: :drooling: ;) :o
raco55 arkadaşlar bende maç yapıcak adam arıyodum sadece akşamları ve sahurda maç yapabilrim :) :) :) ekleyin bol bol kapışalım dass_ss@hotmail.com
raco55 Orjinal Mesajı Yazan: armankabadayi hamachide beklıyorum mac yapmak ıstıyenlerı dostum hamachi baya kasıyo hiç önermem oynadığın oyundan zevk almıyosun valla ama direct ıp den bağlantı yaprsak daha iyi olur ben şahsen direct ıp ile bağlanıyorum hamachiyle uğraşamam
fatihbabur27 arkadaşlar online da hesap açarken cd key hatası veriyor ne yazacam oraya cevap yazın lütfen